Szachy
dippi
2006-09-05 08:53:16 UTC
Witam
Czy jest w Białymstoku jakiś sklep.. najlepiej specjalistyczny, gdzie mogłabym
kupić szachy? Mają być na prezent więc nie chciałabym, aby były takie zwyczajne.
Upatrzyłam w necie coś takiego:
www.medale.pl/index.php?kat=details&tid=sz139&menuid=1 , a że nie za bardzo
chciałabym zamawiać je przez internet to może da się kupić takie lub podobne na
miejscu. Z góry dzięki za wszelkie wskazówki.

Pozdr
Dippi
__nvm
2006-09-05 17:22:28 UTC
Witam
Czy jest w Białymstoku jakiś sklep.. (...)
Z góry dzięki za wszelkie wskazówki.
Poleciłbym jednak allegro. Największy wybór, tym lepszy, że można
trafić na kogoś z Białegostoku i okolic.
Łukasz Raczyło [%] http://www.glupie.info [%] http://nvm.art.pl
mail: nvm(@)apcoh.org [%] jid: nvm(@)glupie.info [%] gg: 668066
,Nie ma rzeczy niemożliwych. Niemożliwe wymagają więcej czasu.'
asiczk4
2006-09-05 23:00:07 UTC
Witam
Czy jest w Bia³ymstoku jaki¶ sklep.. (...)
Z góry dziêki za wszelkie wskazówki.
Poleci³bym jednak allegro. Najwiêkszy wybór, tym lepszy, ¿e mo¿na
trafiæ na kogo¶ z Bia³egostoku i okolic.
£ukasz Raczy³o [%] http://www.glupie.info [%] http://nvm.art.pl
,Nie ma rzeczy niemo¿liwych. Niemo¿liwe wymagaj± wiêcej czasu.'
dlaczego nie internet? w przypadku sklepu internetowego nie ma sie czego
obawiaæ,na allegro te¿,tyle ze trzeba mieæ na uwadze kazdy szczegol.
__nvm
2006-09-06 08:11:42 UTC
Post by asiczk4
Post by __nvm
Poleciłbym jednak allegro. Największy wybór, tym lepszy, że można
trafić na kogoś z Biażegostoku i okolic.
dlaczego nie internet? w przypadku sklepu internetowego nie ma sie czego
obawia?,na allegro te?,tyle ze trzeba mie? na uwadze kazdy szczegol.
Czytanie ze zrozumieniem.
dippi
2006-09-06 08:27:31 UTC
Post by asiczk4
dlaczego nie internet? w przypadku sklepu internetowego nie ma sie czego
obawiać,na allegro też,tyle ze trzeba mieć na uwadze kazdy szczegol.
Nie to, że się obawiam.. po prostu w tym wypadku wolałabym obejrzeć te
szachy przed zakupem.. czy są rzeczywiście warte swojej ceny.. z obrazka
raczej trudno dopatrzeć się większych szczegółów.

A co do allegro.. to akurat tego modelu, który mi się podoba nie ma, a inne
tak nie bardzo mi pasują.. więc w ostateczności jeśli bym sie zdecydowała
na ich kupno to pozostaje tylko ta krakowska firma.. chyba, że w
Białymstoku jest jakiś sklep, gdzie mogłabym znaleźć coś równie
interesującego.
Sekator
2006-09-06 08:56:45 UTC
Post by dippi
[...]
Mi ten post wygląda na najzwyklejszy spam, pojawia się nie tylko na tej
grupie...

Nie pozdrawiam, Sekator.
dippi
2006-09-06 09:24:19 UTC
Post by Sekator
Mi ten post wygląda na najzwyklejszy spam, pojawia się nie tylko na tej
grupie...
Nie żaden spam, dlatego, że mieszkam obecnie w Olsztynie i najpierw tu
spytałam grupowiczów o sklep gdzie mogłabym kupić szachy. Nie otrzymałam
satysfakcjonującej odpowiedzi. W związku z tym napisałam na grupę
białostocką, bo w tym mieście studiowałam przez 5 lat, więc je trochę znam,
a poza tym mieszka tu mój brat.. przy okazji odwiedzin mogłabym też zajrzeć
do sklepu, w którym mogłabym kupić szachy takie jak w podanym linku lub
podobne.. bo tylko na takich mi zależy.. (jedynie z tego względu podałam
linka)..

Dippi
Sekator
2006-09-06 11:41:55 UTC
Post by dippi
[...]
Zwracam honor :-) i życzę powodzenia w poszukiwaniach :-)
Przeczulony jestem, po kolesiu co chciał coś wymieniać (jakieś buble czy co
:-)

Pozdrawiam, Sekator.
Gosky
2006-09-08 06:31:19 UTC
kiedy¶ widzia³em tego typu szachy w Centralu, na dole, w dziale zabawkowym
kosztowa³y oko³o 150 z³

Gosky